Digi ja Kaneli on kyselly jo parikin kertaa, että joks mun kesäloma on loppunu ja oonks mä yleensä kunnossa ja siks mä nyt pakotin mamin päästään mut koneelle, että saan ees pari riviä laittaa kuulumisia...
Siis mähän oon elämäni kunnossa, mutta toi mami potee edelleen sitä keuhkokuumettaan, joka sillä on ollu kesäkuusta lähtien ja siks mä en oo päässy koneellekkaan, kun mamilta on aika lailla veto poissa :o
Mutta sehän oli mamin oma syy, kun ei menny ajoissa lääkäriin vaan pitkitti sitä melkein pari kuukautta ja nyt mä saan kärsiä sit seuraukset :(

Mulla on alkanu jo koirakoulun jatkokurssikin ja oon käyny siä jo pari kertaa, vaikka oikeesti mua ei vois vähempää se kiinnostaa, mutta en oo viittiny sanoo sitä mamille, kun se on jaksanu raahata sentään sinne ittensä ja sit sen jälkeen oon päässy jopa koirapuistoonki :)

Mä luulen, että vieläkään ei oo tullu se aika, että mä alkaisin kirjotteleen niinku ennenkin, kun toi mami on niin laiska,  että sille on niin vaikeeta tää koneen avaaminen ja mä oonkin alkanu pelkään, että tää jää vakituiseks olotilaks eli ollaan jatkuvasti lomalla :o

1855378.jpg