• MUN RUNO

  • Mä oon koira ja nimeltäni Topi,
  • enkä mä olekaan mikään snobi.

  • Mun alaani on konnuudet ja koukut,
  • kintaalla viittaan kaikki opetukset ja loukut.

  • Tytöistä ihan sairaasti tykkään,
  • niiden seuraan aina kuononi lykkään.

  • Mulla virtaa ja touhua yli tarpeiden riittää.
  • leikkeihin mukaan yritetään koulutusta liittää.

  • Tarkkana ollaan siitä, mitä mä syön,
  • on lihasten kasvatus takana kovan työn.

  • Mamille harmaita hiuksia tuo mun temput.
  • tuskin mä siksi saan kuitenkaan lemput.

  • Oon kuitenkin niin ihana ja söpö,
  • on mami myyty ja muutenkin höpö.

  • Joskus mä mietin miten kaiken tään siedän,
  • mut on tää kuitenkin paras koti mitä tiedän.

  • Mua rakastetaan ja pidetään huolta,
  • tuskin löytäisin parempaa paikkaa jostakin tuolta..
                          (kirj. Topi)

1897648.jpg

Tyttöjä kylässä :)
1897654.jpg

Konnankoukut mielessä ;)
IMG_0499.jpg?t=1221107916

1897644.jpg

773370.jpg