Osallistun taas pikkusen tauon jälkeen tähän koirakuvahaasteeseen, jonka aiheena on siis kaunis/ruma :)
Mähän oon tunnetusti tosi komee ja siks musta on tosi vaikee saada mitään rumia kuvia, mutta mami lupas kattoo jos se löytäis joitain kuvia missä olis jotain rumaa, vaikka taustalla ;)

Tossa muutama kuva eiliseltä päivältä, kun lähettiin mamin kanssa lenkille :)
Huomaatte varmaan miten tyylikäs mä oon joka kuvassa ;)
1985120.jpg


1985210.jpg

1985218.jpg

1985274.jpg

Tossa on sit niitä mamin löytämiä rumia kuvia, vaikka en kyllä ymmärrä, että mitä rumaa noissa kuvissa on :o
Mami kyllä yritti jotain lässyttää, että mulla olis muka jotenki ruma asento tossa kuvassa :o
1985129.jpg

Tossa mulla on muka ruma irvistys naamalla..
1134855.jpg

Tossa sit mamin väittämän mukaan mulla on hirveen ruma ilme naamalla ja hullun kiilto silmissä ja korvatkin tollain epänormaalisti :o
1301510.jpg