Viikon Koirakuvahaasteessa on tällä kertaa aiheena muisto ja mä aion osallistua siihen ihan mun omilla muistoillani, jotka on painunu lähtemättömästi mun mieleeni

Tossa on melkeinpä paras mun muistoistani, jossa tuunasin ton keinun istuimen uudestaan ja josta mun porukat mua monisanasesti kiitteli  ;)
Innostuin niin tosta tuunaamisesta, että menin ja tuunasin sen toisenkin osan siitä keinun pehmustesarjasta ja taas tuli kiitosta :D
768697.jpg

Tää kuuluu sit sarjaan pahin muisto, koska en ollu vielä tossa vaiheessa vielä nähny sellasta isoo vesipaikkaa, jota noi porukat sanoo järveks,  enkä siis voinu tietää, ettei sinne voi juosta sitä sellasta laituria pitkin, kuin päätön kana ja niinpä sit molskahdin sinne märkään, mutta viisaana poikana osasin oitis räpiköidä rannalle ja autto noi porukatkin hiukan siinä pelastautumisessa :o
Siitä tuli sit kuitenkin mulle pysyvä vesikauhu, enkä oo sen jälkeen kastanu muuta, ku varpaani..
2036176.jpg

Tossa on sit muisto niiltä ajoilta, kun sain juoksennella vapaana poikana, ilman mitään hihnoja :)
Tää kuuluu ehdottomasti niihin parhaimpiin muistoihin mitä mulla on :)
894909.jpg

Toi on mun eka tyttöystäväni ja mun parhaimpia muistojani :)
2036207.jpg

Ei ehkä olis kantsinu alkaa riehuun niitten likkojen perässä ihan niin paljoo, mutta en voinu sille mitään ja niin multa karkas sit mopo käsistä ja mami raahas mut elukkalääkärille ja arvaatte varmaan miks :(
Tää kuuluu ilman muuta siihen pahin muisto-sarjaan 
1348165.jpg

Ensilumi mun elämässäni kuuluu ilman muuta sarjaan järkyttävin muisto :o
Olin sillon niin  äimänkäkenä, kun katoin ovesta ulos ja siä oli ton näköstä, niin hetken aikaa funtsasin, että meenks mä tonne sekaan ollenkaan, mutta mami autto mua hiukan pepusta lykkäämällä niin pakko se oli mennä :o
1404926.jpg