Koirakuvahaasteen aiheena on tällä viikolla koiranelämää ja ajattelin osallistua parilla kuvalla siihen ;)

Nukun yleensä yöni nojatuolissa tai sohvalla ja herään siihen, kun porukoitten kelloradiosta alkaa kuuluun jotain musiikkia ja sit meen hyppään iskän ja mamin sänkyyn ja ne piiloutuu peiton alle ja mä sit kaivan ne esiin sieltä ja toi on mun joka aamunen rituaalini :)
845359.jpg

Sit mami laittaa kahvin tippuun ja iskälle ja mulle kaurapuuroo valmistuun hellalle..
Sit me lähetään mamin kanssa hakeen aamulehti talon nurkalta ja mä käyn siinä samalla sit aamupisulla :)
1985156.jpg

Sit noi porukat juo sitä kahviaan ja lukee sitä aamulehteensä ja mä nakertelen aikani kuluks jotain pientä, esim. pyörittelen mun aktiivipalloo, johon mami on tunkenu mun kuivaruokanappuloita ja se sit vastaa niinku mun ateriaani..
Sit kaluan luita ja syön mun perinteisen aamuleipäni :)
1112926.jpg

Sit mä levitän mun lelulaatikon sisällön pitkin lattiaa ja katon, että millä leluilla alkaisin leikkiin.
1112932.jpg

Sit, kun väsyn siihen puuron odotteluun niin heitän pitkäkseni porukoitten sänkyyn ja saatan ottaa pienet tirsatkin :)
1328119.jpg

Sit, kun puuro on syöty niin alan katteleen sillä silmällä mamia, että voitais lähtee, vaikka ulos
864343.jpg

Sit, kun mami on ymmärtäny lopulta mun vihjeen ja saanu kammettua ittensä ulos niin me kierretään yleensä sellanen muutaman kilometrin lenkki :)
1985250.jpg

Ja jos oikein hyvin sattuu niin me saatetaan mennä kauas ihmisten ilmoilta ja sillon mä pääsen juokseen vapaana ja mami laahustaa tota tommosta metsäpolkua ja toi reitti on tosi pitkä , mikä on vaan hyvä mun kannaltani :)
Välillä mä käyn mamin tykönä kerjäämässä parit herkut ja katoon taas omille teilleni ja mami on pikkusen sydän kurkussa, että jos mä en tuukkaan takasin, mutta aina mä oon tullu ;)
IMG_0538.jpg

Sit, ku me tullaan kotiin niin mä syön pienen välipalan.
1074180.jpg

Tietysti mä oon hirveen väsyny siitä metsässä juoksemisesta niin mun on ihan pakko ottaa pienet päikkärit, jotka joskus saattaa hiukan venyä aika pitkiksi :)
IMG_0904.jpg

Sit, kun mä herään noilta päikkäreiltä niin alkaa uus leikki-/lenkkikierros, mutta enää mä en pääse vapaana juokseen vaan tehdään sellanen pitkähkö kävely-/haistelulenkki ja sen jälkeen mä syön päivän toisen varsinaisen ateriani ja aina se tuntuu liian pieneltä annokselta :o
757653.jpg

Noi kaikki päivällä tapahtuvat jutut toteutuu vaan sillon jos mami on kotona, mutta jos se ei oo niin sit mä melkeinpä vaan löhöön ja kattelen ikkunasta, että koska mun porukat tulee..
941433.jpg

Sori, että tuli näin monta kuvaa, mutta miten mä muuten olisin voinu kertoo mun elämästäni ;)