Viikon koirakuvassa on aiheena tällä viikolla ilme ja aloin pikkusen epäileen, että oonkohan mä käsittäny jotain väärin, kun kävin katsastamassa kamujen blogeissa niitten ilmeitä ja kaikki on laittanu vaan yhen kuvan :o
Mullahan ei tosiaankaan yks kuva riitä, kun oon niin ilmeikäs poika joten laitan kuvan melkein mun kaikista ilmeistäni, vaikka se sitten oliskin kiellettyä ;)

Toi on mun perusilme
878187.jpg perusilme

Ton ilmeen otan sillon päälleni, kun en halua ymmärtää jotain asiaa ja mami sanoo sitä tyhmäilmeeks..
2131826.jpg

Sit, kun oon oikein hämmästyny niin otan naamalleni ton hähilmeen
937811.jpg

Sit mulla on tollanen tirskuntailmekin, jota käytän sillon, kun oon vahingonilonen ;)
1092857.jpg

Toi on innostusilme ja samaa käytän myös sillon, kun oon ilonen :)
2132288.jpg

Tota ilmettä mä käytän aika ahkerasti ja se on sääli-ilme ja sillon kyllä tulee aika kiitettävästi paijauksia ja herkkuja, kun otan ton käyttöön ;(
Paitsi nyt mulle on alettu sanoon, että sen teho on heikentyny, kun oon muka kulkenu jo liian kauan se naamallani :o
1365034.jpg

Toi on sit mun tyypillinen kerjäysilmeeni
2131831.jpg

Sit, kun lähen likkoja tapaileen niin otan ton flirtti-ilmeen käyttöön ja likatkäy kuumana  muhun ;)
854614.jpg