Tän vuoden viimesen koirakuvahaasteen aiheena on siis tunnelma ja mä osalistun siihen parilla tän päiväsellä kuvalla, kun mami leipo noita joulutorttuja ja mä ootin ja ootin, että millon se oikein antaa niitä mulle ;)

Tossa mä oon saanu yhen vaivasen tortun tohon kuononi alle, mutta samalla mua kuitenkin komennettiin olla koskematta siihen, niin vähänkö mulla oli ankeet tunnelmat...ja pitkään :o

Ja kilttinä poikana mä sit istuin ja odotin, kun mami halus ottaa musta ja tosta tortusta kuvan :o

2151315.jpg

Sit multa alko pikkuhiljaa meneen hermot, kun toi torttu tuoksu niin hyvälle ja mami vaan viivytteli, niin katoin sit tossa iskää jos se, vaikka antais mulle luvan alkaa jo herkutella..

2151311.jpg

Lupaa ei tullu ja otin käyttöön hivutustaktiikan ja hivuttauduin pikkuhiljaa lähemmäks ja lähemmäks tota lautasta.

2151318.jpg

Tossa mä oon jo hivuttautunu noin lähelle ja kohta mä ton tortun nappaan...

2151313.jpg

Ei tarttenu sit ryhtyä varkaaks, kun sain lopulta sen kauan kaivatun luvan ja niin katos torttu parempiin suihin ja voitte vaan arvata mitkä mulla oli makutunnelmat :)

2151319.jpg