Nyt oon palannu takasin tänne blogimaailmaan ja voin kertoo, että mulla oli kyllä tosi hauska joulu, jota mä muistelen vielä pitkään :)

Ekaks mä esittelen noi mun palkinnot, jotka mä sain siitä valokuvauskilpailusta :)  Toi makkara ei sit oo oikee, vaan se on sellanen vinkulelu, eikä toi sorsakaan...ikävä kyllä ;)2194498.jpg

Sit toi huivikin kuuluu tohon samaan palkintojuttuun, mutta halusin brassailla se kaulassa, että näätte kuinka tyylikäs mä oon :) 2194477.jpg

Tossa mulla on sit joululahjojen avaaminen meneillään.. 2194512.jpg

Tommonen hökötys tuli yhestä paketista ja tonne sisälle laitetaan jotain herkkuja, niinku makkaraa tai jotain ja sit niitä yritetään ottaa noista rei'istä suuhun ja mulla ei siinä kauaa menny, kun revin noita aukkoja isommaks niin johan alko Lyyti kirjottaan :D2194588.jpg

Sit me reippailtiin ton Doran kanssa monta tuntia päivässä pitkin mettiä ja peltoja ja vähänkö meillä oli hauskaa, kun oltiin ihan irtokoirina, vaikka oli noi meiän mamit mukana vahtimassa, ettei sentään ihan luvattomilla teillä oltu ;) Mä kerroin tolle Doralle kaikkia mun salaisuuksiani ja se oli heti juonessa mukana ;)
2195236.jpg

Kaksistaan me suunniteltiin jopa sitä, että miten me eksytettäis meiän mamit pois kintereiltämme ja harkittiin monia eri vaihtoehtoja ;)2195230.jpg

Päätettiin sitten ottaa oikein kunnon spurtit ja kadota maisemista omille teillemme.. 2195247.jpg

Sit, kun oltiin oltu jonkin aikaa siä omilla teillämme niin mä opastin ton Doran sinne hiekkamontulle ja kiivettiin sille korkeelle hiekkakasalle ja sieltä me sit katteltiin ympärilleme, että näkyyks meiän mameja :) 2195243.jpg

Eihän ne meitä löytäny ja niin me sit lähettiin tutkiin kaikkia jänniä paikkoja ja löydettiinkin tosi mielenkiintosia juttuja..
2195268.jpg

Sitten yht'äkkiä meiän mamit oliki siinä vieressä ja siihen loppu meiän sen kertanen luvaton retki ja jouduttiin palailemaan kotiin, mutta ei meiän mamit mitään vihasia ollu, kun ne kerta anto meille sit tollaset herkkujutut nakerrettavaks :) Ja sitä paitsi toi Dora oli meillä jotain 5-6 päivää ja me ehdittiin kyllä vielä moneen kertaan sinä aikana käymään niillä luvattomilla retkillämme ;)  2194604.jpg