Mä osallistun tähän tän vuoden ekaan Viikon Koirakuvahaasteeseen näillä vanhoilla ja varmaan jo muutamaan kertaan esillä ollella kuvillani Silmänisku

Haasteen aihehan on siis ensimmäinen..

Tää on ihan eka kuva musta ja mun sisaruksista, jotka mami otti, kun mun porukat kävi kattomassa meitä, kun oltiin jotain 3viikon ikäsiä HymyMä oon joku noista, jolla ei oo tota valkosta kaulusta.

Tää kuva on sit lähetetty mun mamille ja tossa me ollaan maitobaarissa ja mä oon toi kolmas oikeelta.

Tossa mä oon sit matkalla uuteen kotiini ja kuten huomaatte niin se oli pikkunen järkytys mulle ja oikein mulle tuli tippa linssiin ItkuPääsin sit hetkeks pois sieltä kuljetusboksista katteleen maisemia, kun noi porukat pysähty jossain Virroilla tankkaan ja poikkesivat samalla kahvilla..

Tossa mä sit teen ensitutustumistani uuteen kotiini, enkä meinannu millään uskaltaa tulla pois tuolta boksista, joka muuten sivumennen sanoen tuoksu ihan selvästi  kissoille Yllättynyt

Tossa vaiheessa, kun olin saanu etutassuni ulos tosta boksista niin mamille valkeni karu totuus, että mä en ollukkaan se koira, jonka ne oli käyny valkkaamassa ittelleen, mulla oli nimittäin toisessa etutassussa valkonen sukka, jota ei siis olis pitäny olla, mutta sillon ne oli jo niin rakastuneita muhun, että se ei merkannu niille enää mitään Pusu

 Siinä on mun eka pissa uudessa kodissa Nauru

Mulla ei vielä tossa vaiheessa ikävä mun emooni ollu päässy yllättämään, kun mulla oli niin paljon kaikkee uutta siinä ympärilläni ja mulla oli hirvee kiire tutustua kaikkeen....

 Tossa on mun eka tuunaukseni, kun laitoin mun nukkumalaatikon sisustuksen uusiksCool