Tän viikon koirakuvahaasteessa on aiheena muutos ja mä, en oo oikein varma, että mitä se sellanen stailaus tarkottaa, mutta jos osun oikeeseen niin se liippaa aika läheltä just tota muutosta ja niin mä sit päätin esitellä pari kuvaa siitä miltä mä näyttäsin stailattuna Nauru 

Tossa on vertailun vuoks mun normaalikuva, että näette millanen adonis mä oon stailaamattomana.

Tossa sit tollanen kuva, jossa multa on poistettu toi mun ylpeydenaiheeni muhkee rintakehäni Yllättynyt 

No sit ajattelin, että näyttäisinkö paremmalta tollasena tasapaksuna, ettei olis vyötäröö ollenkaan Silmänisku

Vai kenties lyhytjalkanen versio meitsistä pienehköllä rintakehällä höystettynä...Mitä mieltä ootte Nauru


Ja, kun kerran on alettu stailaamaan niin stailataan sitten kunnolla ja lisätään vielä tota kuonon pituuttakin mulle, että olisinks mä komee tollasena, vai onko se alkuperänen mää  paras?


Mua oikein puistatti, kun katoin noita stailauskuvia ittestäni, mutta joku muu saattais, vaikka tykätä...