Aika räväkkä aihe tällä kertaa ja täytyy myöntää, että  mulla oli pikkusen vaikeuksia löytää mitään hurjia kuvia tähän haasteeseen, jonka aiheena on rakkaat rakit ja hurjat hurtat, kun mä oon niin täydellisen kiltti poika Silmänisku

Tostakin kuvasta sen näkee selvästi, kuinka kiltti mä oon, ku annan kissojenkin olla ihan rauhassa, enkä pahemmin hätyyttele niitä...

Kaverin kanssa mä saatan joskus riehaantua niin, että mun sisäinen hurjuus saattaa pikkusen päästä pilkahtamaan ja siitä onkin sitten oksat pois ja mun kamut väittääki, että mä en osaa ollenkaan lopettaa sitä riehumista sit, ku se kerran pääsee valloilleen.Photobucket

 Sitten siellä haastesivulla oli jotain puhetta, ettei ehkä aina näytettäis täysjärkisiltä, niin mun on ikäväkseni tunnustettava, että sellasia kuvia meitsiltä löytyy mieletön määrä, vaikka oikeesti mä oon mitä komein koira, mutta mun hovikuvaaja saa jotenkin aina sössittyä ne kuvat sillain, että mä näytän vähintään joka toisessa kuvassa täysin järkee vailla olevalta Otsan rypistys

Hepulointikin multa onnistuu ja sellasia kohtauksia mä saan aika usein ja ne pukkaa päälle aina ilman mitään järkevää syytä Yllättynyt

 
Lopuks vielä yks mun hepulivideo