Tinka ja sen mami on muistanu mua tälläsellä tunnustuksella ja olin hiukan hämmästyny, että viäkö tää tunnustus liikkuu täällä blogistaniassa, kun meiän kissat sai ton saman tunnustuksen jo viime syksynä, mutta mulle ei sitä kukaan sillon tarjonnu, mutta nyt siis sain sen kuitenkin :)
Kiitos kauheesti tästä, vaikka en yleensä kenellekkään erityisesti jaa, niin silti näitä on mukava saada, kun tietää, että oon ollu jonkun ajatuksissa :)
Mä laitan tän tonne samaan listaan, missä on kaikki mun saamat tunnustukset :)

                      Säännöt:

1. Valitse viisi blogia , joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogösfääriin tehdyn panoksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.
2. Jokainen palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.
3. Palkinnon saaja liittää palkinnon logon blogiinsa.
4. Palkinto tulee linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.
5. Palkinnon saaja julkaisee säännöt omassa blogissaan.

                     

Mulla on nyt koirakaveri täällä kylässä muutaman päivän ja siks en pahemmin kerkee näihin blogihommiin, että sori jos kommentoinneissa kestää...