Tän viikon Koirakuvassa on aiheena GIRLPOWERIA JA MACHOENERGIAA!!!! Ja koska mä tunnen olevani machomies luita ja ytimiäni myöten niin tää oli just passeli aihe mulle Cool

Vaikka mä yleensä otan likat huomioon, jaan lähes kaiken niiden kanssa tasapuolisesti ja esitän niille oikeeta herrasmiestä, mutta... Photobucket

Joskus vaan iskee pintaan se machomies mussakin ja sit pitää näyttää, että miehet on miehiä ja naisten on parasta vaieta seurakunnassa Tukittu

Ja, kun mä kerta oon macho niin miks ottaa poseerauskuvia likoista jos on kerran kuvioissa mukana näin tyylikäs kaverikin, joten ei muuta, ku eteen vaan Nauru

Eikä mulla todellakaan oo treenatussa vartalossanikaan mitään hävettävää ja, kun oon sattunu syntyyn täydelliseksi niin mikäs on ollessa, vaikka kaikki evät leväällään..

Ja kaikkihan tietää, että täytyyhän machomiehellä olla pyörä, jolla voi ajeluttaa likkoja ja arvatkaa mikä kilpailu likoilla on siitä, että kuka pääsee mun tarakalle istuun Silmänisku

Rankan päivän päätteeks mä tietenki rentoudun parilla tölkillisellä, kuten kaikkien machomiesten kuuluukin Nauru