Koirakuvahaasteen aiheena on SININEN HETKI ja mulla on ollu aika monta sinistä hetkee elämässäni, jotkut on ollu vähemmän miellyttäviäkin, niinku esimerkiks se, kun putosin pienenä järveen ja se vesi oli sinistä tai ainaki näytti siltä ja sit mä olin sen jälkeen, ku uitettu koira, mutta pääosin ne siniset hetket on ollu ihan mukiinmeneviä Nauru

Tossakin toi lumi näyttää ihan siniseltä, vaikka ei oikeesti ookkaan, mutta kai se aina näyttää tolta jos ottaa kuvia illalla tai aikasin aamulla..

Toi kuva on niiltä ajoilta, kun yritin mennä tapaileen sitä yhtä Belggaria, jonka nimee en sillon vielä tienny ja josta Hippakin oli kauhuissaan, kun en ees ollu kysyny sen nimee, mutta se ei sillon tuntunu tärkeeltä Nolostunut

Mutta nyt voi Hippakin rauhottua, kun oon kunnostautunu ja onkinu sen tytsyn nimen selville ja se on Tilli Hymy 

 Toi hetki on siltä samalta reissulta ja kuten huomaatte niin en näytä kovin iloselta, kun mami pilas taas senkin homman, kun se alko kiskoon mua pois sieltä just, kun olin räväyttäny kutsuhuutoni ilmoille ja se Tilli oli vastannu siihen Huuto
Ja se oli just tulossa mun tykö, kun mami alko juokseen pois sieltä ja veti mua perässään Yllättynyt

Tossa mä oon sit sit sillä samalla korkeella hiekkakasalla, jossa oon ollu kesälläkin ja koko maailma on sinisenä.

Toi kuva on sit otettu joskus juhannuksena, ku valvoin myöhään ja ihailin keskikesän yötöntä yötäCool

Meinas melkein unohtua, että onhan mulla sininen pulkkakin, jolla mä laskettelin päivittäin Nauru