Viikon koirakuvassa on aiheena tällä viikolla taiteellinen ja multahan irtoo, vaikka kuinka taiteellisia kuvia, kun oon syntymästäni asti ollu tosi  taiteellinen Nauru
Kuitenkaan en tällä kertaa osallistu tähän viikkohaasteeseen millään mun tuunauskuvillani, vaan ihan ehta luomukuvillani Hymy

Tossa mä päästelen tuhatta ja sataa, kun oon päässy taas vaihteeks irralleen ja vaikka toi kuvan laatu ei oo paras mahdollinen, niin mun mielestä se on aika taiteellisen näkönen.

Aika taiteelliselta  näyttää toikin kuva, jossa oon kiivenny tolle kukkulalle ja noi mun kiipeemisjäljet näyttää ihan tikapuilta..vai mitä.. Photobucket

Entäs sit tää kuva, jossa mä yritän kurkistella ton naapurin Kaisan  hännän takaa..
Toi Kaisa on aika iso tytsy ja mä näytän ihan piikkupojalta sen rinnalla, mutta ei se mua haittaa ja tykkään juoksennella sen kanssa HymyPhotobucket

Toi kuva on kans aika taiteellinen, vaikka siitä ei saa ees kunnolla selvää, että mitä mä oikein puuhaan tuolla ryteikössä Yllättynyt

No joo harkitsin tosi pitkään, että viitinks mä laittaa ollenkaan tätä kuvaa, mutta tässä se nyt sit kuitenkin on Nolostunut
Tää kuva on joululomalta ja mulla oli sillon täällä se Dora-koira maminsa kanssa kylässä ja sen Doran mamin idea oli tehdä tollanen lumiveistos meistä koirista.
Harmi vaan, ettei ollu oikeen väristä maalia saatavilla, niin siks toi mikä pitäs olla ruskeeta on tollasta oranssia Otsan rypistys
Nyt noista veistoksista ei oo enää mitään jäljellä, kun ne suli aika pian ton kuvanoton jälkeen, kun sato vettä..Photobucket

Ja pisteenä iin päälle laitan kuvan mun taiteellisesta tassunjäljestäni. Photobucket