Viikon Koirakuvassa on haasteaiheena tosiystävät ja vaikka mulla on aika paljon erilaisia tosiystäviä, jotka ei ees kaikki oo elollisia olentoja niin mä silti esittelen ne mun elävät tosiystävät Hymy

Tossahan noi molemmat mun koiramaiset tosiystävät onkin, eli siinä ovat Rontti ja Dora

Tossa mä oon yhdessä ton Doran kanssa lenkkeilemässä ja eiks näytetäkki siltä, että ollaan tosiystäviä Silmänisku

Tossa on sit meiän harmaa lyttynaama ja mä kyllä haluaisin olla sen kans  tosiystävää, mutta se on aina edessäpäin mua kohtaan niin hirveen  kylmäkiskonen Yllättynyt

Niin mä sit tyydyn oleen sen tosiystävää perästäpäin...

Toi oranssinen lyttynaama onkin sit ihan erilainen ja sen kanssa voi olla tosiystävää, vaikka miten päin Nauru
(Sori huono kuvanlaatu)  

Tossa me kolme ystävystä ollaan sit jonossa lämmittelemässä takan edessä.