Viikon koirakuvassa on haasteaiheena koirankieli ja, kun en voinu ainakaan ääninäytettä antaa niin päätin sit laittaa pari kuvaa mun elekielestä  Silmänisku

Ekana kuva mun hyvinmuodostuneesta kielestäni ja samalla toi kieli ilmentää sitä, että mun oli tosi hiki..
(Sori likat jos tuli liian rivo kuva)  

Tossa on sit kuva siitä, ku vedin sikeetä sohvalla ja sit siihen tuli joku tyhmä ihminen kameran kanssa ja tietty mä heräsin, kun se salama välähteli mun silmiin ja näytin tai sanoin pari valittua sanaa hienovarasesti suupielestäni Huuto 


No ei ollu tossakaan tilanteessa hurraamista, kun kissa kehtaa tulla mun päälle makaan ja  kuten mun naamasta näkyy niin en oo oikein mielissäni tilanteesta.

Tossa on sit meneillään kerjääminen koirankielellä esitettynä Silmänisku 

Tää koirankieli ei varmaan jätä paljoo arvailujen varaan Silmänisku 

Tossa mä sit viestitän mun kehonkielelläni, kuinka ilonen mä oon, kun tapaan tyttöjä ja huomatkaa ton tytsyn viekas ja laskelmoiva ilme Nauru 

Tolta  mieskoirat sitten näyttää, kun ne tapaa ja puhuu koirankieltä keskenään.