Osallistun Viikon koirakuvahaasteeseen muutamalla unikuvallani..Haasteaiheenahan on koiranunta.

Joskus mua alkaa kesken kaiken väsyttään ja sit mä vaan kellahdan siihen missä kulloinkin satun oleen, vaikka oven eteen kynnysmatolle Silmänisku 

Aika usein uni saavuttaa mut  sopivasti sillon, kun oon kaivautunu peiton alle ja siellä mun on hyvä uneksia etupäässä tytöistä kuten Digistä, Susasta ja Hipasta ja on niitä muitakin, mutta olis tullu ehkä liian pitkä rivi likkoja tohon niin laitoin nyt vaan pari esimerkkiä Pusu
Sit noitten likkojen lisäks mä nään unta myös ruuasta ja joskus pelkästään ruuasta enkä ollenkaan likoista Yllättynyt 


Tossa mä oon rojahtanu sohvalle ja nään unta mun huomisista synttäreistäni ja siitä hirmuisesta lahjaröykkiöstä, jonka tuun ehkä saamaan Hymy
Hiukan mun uneeni häiritti se, että siinä lahjaröykkiössä komeili päällimmäisenä uus heijastinlivi ja sitä mä en oo todellakaan toivonu ja siks mulla on tollain hämmästyneesti suu auki tossa.

Sit mulla on taipumuksia valveuniinkin ja ne valveunet on sellasia, että näyttäis siltä niinku olisin hereillä, kun on silmätkin auki ja sillain, mutta oon kuitenkin ihan muissa maailmoissa Silmänisku
Sillon mä todennäkösesti uneksin vapaana juoksemisesta pitkin maita ja mantuja vailla huolen häivää  ja ilman mitään typeriä liivejä päälläni.. 

Joskus voi koiranuni yllättää kesken lenkkeilynkin varsinkin jos  se on ollu hirveen rasittavaa, niinku vuorikiipeilyä tai vastaavaa  Yllättynyt