1238910118_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niinhän siinä sitten kävi, kuten pelkäsinkin, että tollanen uus heijastava retkuhan ilmesty sit kuitenkin meitsin selkään, vaikka just olin toisesta omatoimisesti eroon päässy  Huuto
Ja voitte uskoo, etten mitenkään riemusta kiljunu tai hyppiny, kun mami sen paketin mulle anto missä toi rätti oli, vaikka aluks kyllä luulin, että siellä olis jotain herkkuja, mutta pettymys oli melkoinen, kun sieltä tuliki tollanen typerä kankaanpalanen :)

Mun pettymystäni hieman kyllä lievittää se, että mulla on täällä nyt ollu perjantaista lähtien naisvieras  Pusu
Meillä on ollu tosi hauskaa, kun ollaan järjestetty mamille uus leikki, tuomalla mielettömästi kuraa tassuissamme sisälle ja mami on leikkiny meiän kanssa konttaamalla meiän perässä jonku rätin kanssa ja me ollaan juostu hulluina sit ympäriinsä Nauru
Toi mun naisvieras viipyy ehkä tiistaihin asti, että me voidaan leikkiä vielä monta kertaa tota kuraleikkiä mamin kanssa, kun se näyttää olevan tällä hetkellä mamin ehdoton ykkösleikki, ku sillä on aina se rätti kädessä niin kai se sit tykkää siitä..