Laitoin tän kirjotuksen tuleen ajastuksella ja, kun luette tätä niin mä oon jo lähteny sellaselle koiraleirille, joka kestää koko viikonlopun Hymy 
Sinne tulee mun kanssa se tytsykoirakin, joka on käyny meillä kylässäkin ja me asutaan meiän omistajien kanssa samassa kämpässä.
Ainoo mikä mua hieman pelottaa tossa jutussa on se, kun sinne pitää mennä autolla ja mua alkaa aina oksettaa autossa Kieli ulkona 
Ja tiättekö mitä!?!? Mä tapaan siä leirillä mun Remu-veljen Yllättynyt
Hiukan mua jännittää, että muistaakse mua enää, kun siitä on melkein 2 vuotta, ku ollaan viimeks nähty..
Ja mitä sitten jos meille tulee jotain nokkapokkaa, kun mulla on sellanen tunne, että me ollaan hiukan samanlaisia pomottelijoita ainakin sillon jos on likkakoiria lähettyvillä Silmänisku 
Tää on kyllä niin jännittävää, että....1241763453_img-d41d8cd98f00b204e9800998e