Viikon Koirakuvassa on tällä viikolla jotain höpinää jostain rodusta tai roduista ja voin kertoo, ettei mua kiinnosta yhtään se, että oonks mä yhtä rotua vai montaa rotua.

Vaikka tietty se kuulostaa mun mielestä paremmalta jos omistaa monta erilaista rotua niinkuin mun tapauksessani on käyny ja oon aika otettu tosta Seropin rotumääritelmästä se, kun pitää niin hyvin paikkansa Nauru

Meillähän on eri käsitykset noitten mun sisarusten kanssa siitä, että mitä rotuja meissä on tai ainakin yhdestä rodusta Yllättynyt 
Mutta mä pidän ainaki kii siitä mitä mun mamille ekana sanottiin, kun se oli varmaan eka, joka kyseli ylipäätään meistä mitään..

Elikäs mussa pitäis olla Ajokoiraa, Cockerspanielia ja sit jonkin sortin lintukoiraa...varmaan joku tollanen...siis emon puolelta ja isästähän mulla ei oo mitään havaintooItku
Toi Ajokoira on sit se mitä ainoostaan mussa on ja muissa sisaruksissa on sen tilalla Beaglee Nauru

Oikeesti multa on muutama tullu kysyynki, että onks mussa ajokoiraa, kun oon niin kovasti jänisten ja kettujen perään ja varmaan toi lintukoirakin pitää paikkansa, kun linnutkin kiinnostaa ihan mielettömästi
Mutta jotenkin toi Cockerspanieli menee jo hiukan liian kauas..

Tossa mä yritän hypätä lintua kiinni.
1242140438_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mulla on kuva yhestä koirasta, joka on ihan, ku mun kaksoisolentoni ja siinä oli rotuina just tota Ajokoiraa ja sit Karjalankarhukoiraa..

Mutta eniten mua ehkä kiinnostais kehittää joku uus koirarotu, joka muistuttais tietenkin mitä suurimmassa määrin mua itteeni ja ajattelin, että mun hyviä ominaisuuksiani vois jalostaa pitemmälle.
Paras mun ominaisuus on tietysti erittäin ystävällinen luonne, mutta tuskin sitä voi enempää jalostaa, kun oon jo nyt täydellinen
Yks asia mikä tulee mieleen on se, että tykkään kaivella kaikkia onkaloita sun muita ja siihen hommaan vois tietysti sit kehittää lisää tota kuonon pituutta niin sen ansiosta sit kehittyis uus huomiota herättävän komee koirarotu Cool 
Nimee sille uudelle rodulle ei vielä tullu mieleen, mutta ehdotuksia otetaan vastaan ja se vois olla joku ton näkönen Nauru 
1242140268_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niin ja pitikö olla jotain perusteluja, että miks just mut valittiin meille...No sehän nyt on sanomattakin selvää, että tietysti mun komeen ulkonäköni takiaSilmänisku
Oon mä kyllä vahingossa kuullu mamin joskus sanovan, että väri oli ainoo tekijä, kun koiraa otettiin ja mikään muu väri ei tullu kysymykseenkään..