Tän viikon koirakuvahaasteen aiheena on ERO ja mulla olis ollu mieletön määrä erilaisia erojuttuja tähän aiheeseen, mutta päätin sit kuitenkin valita aika tuoreen jutskan tähän  
  Mun porukat lähti nimittäin viikonloppuna...siis molempina päivinä puolukkaan ja tietty mä pääsin mukaan  
  Iskä oli niin laiska, että se meni sinne autolla, mutta me oltiin mamin kanssa niin reippaita, että suunnistettiin sinne suoraan linnuntietä...Eikä ees eksytty  

Oikeesti se puolukkapaikka oli siä 'hevonkuusessa' jossa mä käyn irtolenkillä, paitsi, että  mä en oo päässy juokseen irrallaan oikeestaan koko kesänä, kun on muka joku koirien kiinnipitoaika  
Ja mami on esittäny siitä mulle tollasen todisteenki missä muka kielletään koiriilta esim. jänisten ajo jos ei oo lupaa..

 

Oho, taisin pikkusen eksyä aiheesta, mutta mulla on niin hirveesti juttua, kun en oo pitkään aikaan kirjottanu..Sori  
  Siis se mun erojuttu on sellanen, että siinähän on vissi ero - nynnyileekö lenkillä hihnassa....


  Vai juokseeko irrallaan...


Siinäkin on tietty ero, että juokseeko turvallisesti jotain polkua jossa ei oikeestaan oo mitään mielenkiintosta..


Vai heinikossa jossa on tosi jännittävää, kun noi heinät on korkeempia, ku tällänen pieni koira..


Sitten on eroo siinäkin mun mielestä, että poimiiko puolukat itse...


Vai käyttääkö hyväkseen toisen pomimia, jotka on tietysti se helpoin vaihtoehto  


Sit mä oon kuullu sellasesta tyttöjen ja poikien välisestä erosta ja mami sanooki, että mulla on se ero jotenki hämärtyny...
  Toi tossa etualaalla on tyttökoira ja noi kaks on sit poikia joista mä oon toi perimmäinen