Arvatkaa oliks mulla vähä kurjaa yks päivä, kun olin lenkillä ton teini-ikäsen kanssa ja sit alko kesken kaiken sataan ihan sairaasti ja kuulu semmosta ihmeellistä jyrinääki jostain ylhäältä niinku pilvistä tai jostain :(
Se teini-ikänen yritti soittaakki mamille, että menee ottaan tietsikan töpselit kaikki seinästä irti, ettei ne koneet mee taas rikki ja sit en olis päässy kirjottaan mun sivuille pitkään aikaan mitään...
Mutta eihän mami mitään vastannu, kun sillä ei taaskaan ollu puhelin mukana, eikä se kyllä ollu paikallakaan ja niin ne koneet sit jäi seinään kii... Ei se jyrinä tullu sit kuitenkaan ihan lähelle meitä niin, että me selvittiin siitä pelkällä säikähdyksellä, mutta vettä tuli kyllä niin paljo, että mä olin ihan, kuin uitettu koira ja vähä mä kyllä pelkäsinkin, kun en mä oo ennen nähny niin paljoo vettä yhellä kertaa paitsi järvessä, mutta se ei tuu sillain päälle sieltä niinku sateella tulee ;)
Tultiin sit kotiin sieltä ja mä vaadin, että mut pitää kuivata  etten mää vaan vilustu ja siis oikein pyyhkeellä niinku noi porukatkin tekee, 
kun ne on käyny joskus ihan vapaaehtosesti kastelemassa ittensä..siis mitä järkee :o
Vähä mua nauratti, kun tolta teini-ikäseltä oli niistä sen huolella meikatuista ja taivutetuista ripsistä valunu joku ihmeen musta väri poskille, eikä se sit ollu enää niin cool, ku alunperin oli tarkotus :D

Kaks uitettua koiraa :D
783240.jpg