Viikon koirakuvahaasteen aiheena on tällä viikolla nimi ja varmaan kaikki tietää, että mun nimi on Topi :)
Ei toi nimi mulle kuitenkaan tullu, ku apteekin hyllyltä ja muutama tovi siinä vierähti ennenkuin mua lopullisesti alettiin tolla nimellä puhutella...
Oli aika ihmeellistä alkuun, kun mua puhuteltiin monella eri nimellä ja noi porukat laitto oikein nimilistan paperille ja yrittivät sit niistä valita parhaimman..
Nutta eihän siitäkään sitten mitään tullu muuta, ku pikkusen erimielisyyttä, kun kaikilla ei taaskaan ollu sama mielipide mun tulevasta nimestä :o
Sit ne kekkas, että jokainen keksii 5 nimee ja kirjottaa ne paperille ja sit muut vuorollaan numeroi ne paremmuusjärjesrykseen ja jokaisen listasta valitaan 3 parasta ja sitten ne nimet yhdistettiin yhteen paperiin ja sitten taas vuorotellen porukat valitsi suosikkinsa, mutta eri paperille, ettei muut tienny, että mitä kukakin äänesti.
Sillain se äänestys sitten jatku eteenpäin ja sitten, kun oli enää 3 nimivaihtoehtoo jäljellä niin sit tää mun Topi nimi sai enemmistön kannatuksen taakseen ja niin se sit valittiin reilulla pelillä mun nimeks :)

Mun nimeks oli esim. sellasia vaihtoehtoja, kuin:
- Simo, Seppo, Jere, Uuno, Riku, Tahvo, Lasse, Sulo, Raipe, Paavo ja Jeppe ym..
Sit mun lempinimiä on, Topsa, Topsukka, Toppelo ja sit mamin usein käyttämä Topi Toppahousu :D

107079.jpg

00044-1.jpg

Tossa mulla on meneillään tollanen Topimainen 'hullunkohtaus' ;)
(Sori huono laatu..kännykällä otettu)