Muistatteko vielä, kun kerroin, että meiän emo meni ja pyöräytti uudet pennut tossa kevään korvalla ja siinä samalla musta tuli sit isoveli :)
No siis ne mun pikkuveljet on tosi hyvin kehittyny...tai ainakin yks niistä, kun se osaa jo kirjottaakki, vaikka on vielä ihan rääpäle,  mutta ei se oikeestaan mikään ihme oo, kun laitoinhan mäkin tän blogin pystyyn viime heinäkuussa ja olin sillon vasta vähän yli 3kk.
Niin siis se mun pikkuveli lähetti mulle ittestään pari kuvaa ja mä laitan ne nyt tähän, että voitte tekin kattoo, että onks meissä yhtään samaa näköö :)
Mun mielestä toi veli on ainakin periny samat geenit, kuin mäkin, kun mun mielestä se on kans tollanen komee sälli niinkuin mäkin :)

Tässä siis on mun pikkuveli Roni, vaikka oikeesti sen nimi on kai joku Ronaldo ja se liittyy jotenki jalkkikseen ;)
1645121.jpg

1645120.jpg