Koirakuvien haasteena on tällä viikolla vapaa ja uskokaa tai älkää niin vielä 
vähän aikaa sitten mä sain juoksennella vapaana poikana :)
Mutta sitten otin mamin mielestä liikaa sitä vapautta ja laajensin ihan omatoimisesti reviiriäni jopa naapureihin saakka ja siihen sitten loppu mun vapauteni, mutta joitakin toiveita mulla vielä saattaa olla sen vapauden suhteen ja se liittyy tän haasteen viimeseen kuvaan ;)

Alkukesästä olin pihassa vapaana ja tein vapaasti mitä tykkäsin ;)
768697.jpg

Keskikesälläkin olin vielä vapaana ja tykkäsin löhötä rankan leikin jälkeen nurmikolla..
859547.jpg

Syksylläkin juoksentelin omalla reviirilläni vielä vapaana...
997082.jpg

Ensilumen aikaankin pysyttelin vielä omassa pihassa ja vapaana ;)
1112917.jpg

Sitten tän vuoden puolella alko likat kiinnostaan ja kuten tosta hihnasta huomaatte niin siihen loppu meikäpojan vapaus :(
1306804.jpg

Tollasen hinnan mä sain maksaa siitä luvattomasti ottamastani
vapaudesta, mutta mulla saattaa olla vielä pieni toivonkipinä jäljellä siitä vapaudesta, kun mami sano, että jos mä jätän likat rauhaan, enkä enää 
karkaile niin mä ehkä saan takasin mun vapauteni ;)
1309174.jpg