Mä osallistun taas tälläkin viikolla tähän haasteeseen, jonka aiheena on lelu..

Mulla on aika monta lelua, enkä osaa valita vaan yhtä niin valittin sitten monta jotka haluan esitellä ;)
Tässä kuvassa on mun rakas pehmopossu, joka on tällä hetkellä odottamassa sairaanhoidollisia toimenpiteitä, kun se on menettäny pari jalkaansa ja on sillä pääkin aika heikosti kiinni vartalossaan, mutta se oli kyllä kiva possu sillon, kun oli kunnossa :D
757658.jpg

Tosa on sitten pari lelua, jotka on kyllä ihmeen kestäviä, vaikka oon antanu niille oikein kunnolla hammasta niin ne on melkein uuden verosia edelleen :o
757660.jpg

Tämä 'pelastusrengas' on okävä kyllä sitten siirtynyt jo manan majoille, mutta mulle jäi siitä mukavat muistos, kun mami yritti sitä moneen kertaan ommella kuntoon ja mä sit aina uudestaan tein siitä ton näkösen :)
894926.jpg

Tässä mulle on annettu tollanen jostain takista irrotettu karvakaulus tai joku sellane ja sekin on ollu tosi kestävä, kun sekin on vielä ehjä ja sitä on kiva jonku ihmisen kanssa vetää :)
828906.jpg

Toi tossa, jota mä raastan niin se on mamin entinen aamutossu ja sekin on tätä nykyä semmosessa kunnossa, että siinä on enemmän reikiä, kuin tossua ;(
878184.jpg

Tommosta palloo mihin laitetaan herkkuja sisälle niin sitä mä oon jo osannu pyöritellä pienestä pojasta asti, mutta nykyään se pallo on melkein aina tyhjä, kun mami sanoo, että ne herkkupalat lisää sitä mun ohutta ihrakerrosta, jota en kyllä itte oo ees huomannu omistavani :o
682934.jpg

On mulla paljo muitaki leluja, mutta niistä on ollu jo kuvia aikasemmin niin laitoin siks vaan noi..