Mikshän kaikki mun lelut  on niin heikkotekosia, ettei ne kestä mun käytössä ;(
Ekana hajos se mun pehmopossu ja mami kyllä ompeli sen uudestaan mutta sit se hajos taas ja siltä tuli kaikki sisuskalut ulos :(

Sit mä sain yheltä tyttökoiralta  tollasen renkaan tapasen, sen pitäs olla pelastusrengas vai oliko se vesilelu.en mä muista, mutta aika heikkoo tekoo se kyllä oli, vaikka sekin on ommeltu pariin kertaan niin ei siltikään kestäny :o
Aatelkaa jos mä olisin joutunu ton renkaan kanssa vedenvaraan ja sit se ei oliskaan kestäny niin mähän olisin hukkunu :(
894924.jpg

Sit mä sain sen teini-ikäsen vanhan sammakon leikkeihini, 
mutta ei silläkään mitään tehny, kun se levis 
käyttökelvottomaks heti ens purasusta tai ainaski 
melkein ;)
894929.jpg

Toi ei sit oo mun lelu, mutta kävin tutkimassa, että mitä ton tommosen päiväpeiton sisällä on, kun se on jotenki aika pehmee ja vähänkö hämmästyin, kun siä sisällä oli melkein samaa ainetta, kuin tossa vesilelussa ja sammakossakin :o
Harmi vaan etten saanu tota tutkimusreikää takas kii ja mami sit näki sen ja jotenki musta tuntu, ettei se ainakaan kehunu mua, mutta ei se selkäänkään antanu  ja nyt se on jo varmaan unohtanu koko jutun ;)
894930.jpg