Viikon Koirakuva jää kesätauolle ja viimesenä haasteaiheena on tulevaisuus.
Mulla ei vielä oo harmainta aavistustakaan siitä, mitä mun päänmenoks on suunniteltu noin niinku mitä kesäsuunnitelmiin tulee  ihmisten kannalta katsottuna Yllättynyt 
Ainakaan mä en haluais lähtee mihinkään reissaamaan, kun en tykkää autokyytistä yhtään ja kesällä on muutenkin niin sairaan kuuma matkustaa Otsan rypistys

Mun omat suunnitelmat, joista tykkäisin olis sellasia, että sais olla vaan kotona ja pysyä näissä tutuiks tulleissa ympyröissä Hymy 
Photobucket

Tietty mä aion tavata mun koirakavereita ja muutama niistä onkin jo käyny tossa kyselemässä, että aionks mä olla niitten kaa sit kesällä Silmänisku 
Mä luulen, että se mun kämppiskoira Dora sieltä leiriltä saattaa tulla jossain vaiheessa vieraileen mun tykö vähän pitemmäkskin aikaa..
1243338194_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mun pitää varmaan ennen sen Doran tuloo siivota se viime vuonna tehty temppurata, kun se on jostain syystä päässy vähän liikaa ruohottuun Yllättynyt 
Mä aion nyt kesän aikana harjotella enemmän niitä juttuja siinä radassa, kun viime vuonna se jäi hiukan vähiin ja pelkästään laiskuuden takia NolostunutPhotobucket

Sit mä aion käydä ehkä järvelläkin, en mä uimaan mee, mutta varpaani voisin ehkä kastaa..Photobucket

Sit mä käyn mun vanhoilla tutuilla lenkkipoluilla yksin tai kaksin.Photobucket

Ja tietysti käyn hiekkamontullakin juoksemassa noita kasoja ylös ja alas...jos jaksan.Photobucket

Mä oon sitä mieltä, että kesällä pitää syödä hyvin ja nauttia kesästä ja siks mä aionkin istuskella tossa mun lähimetsässä ja miettiä elämänmenoo ja ehkä mä otan jotain evästäkin mukaan Silmänisku 
1243339908_img-d41d8cd98f00b204e9800998e