Arvatkaas mikä päivä tänään on..Siis jotain muutaki, ku aprillipäivä Yllättynyt
Jep, aivan oikein arvattu.. kaks vuottahan siitä tulee tänään, ku me 7 sisarusta ensi kerran pällisteltiin tätä maailmaa..siis noin kuvaannollisesti, kun luulen, ettei meiän silmät ihan vielä ekana päivänä ollu auki Silmänisku

Oon usein miettiny sitä miten surkee paikka tääkin maailma olis meiän omistajille jos me ei oltais sulostuttamassa niitten elämää ja siks ne saakin olla tosi kiitollisia meiän emolle, kun se järkkäs asiat siihen malliin, että me sit synnyttiin Pusu

Mun aamu alko aika jännittävästi ja hiukan tavallisuudesta poikkeevasti, kun mami heräs tosi aikasin, eikä se ees alkanu sitä iänikuista kahviaankaan keitteleen niin arvasin, että sillä on mielessään jotain erikoista Hymy

Mulla alko jännitys nouseen, kun mami alko pukeen ulkovaatteita päälleen, eikä antanu mullekkaan mitään aamupalaa, joka kyllä pikkusen laski mun mielialaa..
Mutta unohdin aika äkkiä sellaset aamupalat, kun mami otti mun tykötarpeet esiin niinku valjaat ja pitkän hihnan ja aloin hyppiin ja pomppiin innoissani siinä ja kävin välillä juoksemassa muissakin huoneissa, kun olin niin täpinöissäni Nauru

Ulkona me sit suunnistettiin suoraa päätä hangelle ja ajattelin, että mamin kannalta siitä ei seuraa mitään hyvää, kun se kuitenkin uppoo joka askelella sinne hankeen...

Mutta voitte arvata, että mun hämmästys oli suuri, kun mami ei uponnukkaan ja sit me juostiin ristiin rastiin pitkin hankee ja käytiin sellasella lintulahdellakin, jonne oli tullu jo muutama joutsenkin, vaikka se lahti oli vielä jäässä.
Ne joutsenet ei kai tykänny mun naamastani, kun ne alko kirkuun yhteisvoimin  ja niillä oli tosi ruma ääni..

Sit, ku me oltiin aikamme siellä hangeklla juoksenneltu niin tultiin sit kotiin ja mami harmitteli moneen kertaan sitä, kun se ei muistanu ottaa kameraa mukaansa, mutta mua se ei haitannu Hymy 
Sen jälkeen, kun mami oli saanu sen  aamukahvinsa, jolla se kuulemma käynnistyy niin se sano alkavansa tekeen mulle synttärikakkua ja mä autoin mamia maistamalla niitä kakkuun tulevia aineita, että ne on kelvollisia.

Mami sano, ettei tosta kakusta oikein komee tullu, mutta mua ei se ulkonäkö kiinnostanu ja voin sanoo, että maku oli mitä parhain Nauru
(Taas mun piti hillitä itteni ja vaan kattella tota kakkua sen aikaa, että mami sai otettua kuvan, vaikka multa melkein kuola valu suusta) 

Siinä ei kauaa nuppu tutissu, ku olin hoidellu ton kakun mahalaukkuuni Silmänisku

Sit oli lahjojen vuoro, jotka oli ollu jemmasa jo muutaman päivän ja ne oli tuonu mulle se meiän 'teini-ikänen' joka on kai jo kasvanu ulos tosta tittelistään..
Se 'teini-ikänen' oli piirtäny mulle tollasen onnittelukortinkin.

Tollasia lahjoja noista paketeista kuoriutui.

Mami ei oo vielä antanu omia lahjojaan, mutta kai silläki jotain on mulle varattuna ja toivottavasti jotain herkkuja, eikä mitään hyödyllistä ja tarpeellista..