Tietty mä osallistun tähänkin haasteeseen, kun tää EI aihekin on niin sopiva ;)
Siis musta tuntuu, että mä en saa tehdä oikeestaan mitään, ettei heti tulla sanoon sitä typerää ei-sanaa :(

Sillon pienenä, kun mä vielä mahduin tohon mun laatikkoon ja yritin muotoilla sitä rättiä, mikä siinä laatikossa oli niin paremmaks, mutta kuinka ollakaan mami tuli siihen kurkku suorana kirkuun sitä ei-juttua :o
Mutta kyllä mä ehdin tohon rättiin semmosen tuuletusaukon kuitenki väsätä ;)
627642.jpg;)

No sit ulkona sama homma jatku, kun löysin tommosen ylipulleen patjan jostain ihme häkkyrästä, jota noi ihmiset sano keinuks ja aloin vähä ohentaan sitä niin siitäkin sitten oltiin vihasia, vaikka sinne jäi vielä toinen, jota en ehtiny muokkaan, mutta nyt jälkeenpäin voin kertoo, että noi molemmat patjat on muuttanu patjojen sateenkaarisillalle :D
768697.jpg

Sit mä en saa olla keittiössä sillon, kun noi porukat on syömässä ja ainakaan mä en sais nousta kahelle jalalle mihkään pöydälle, enkä ottaa pöydältä mitään, mutta joskus iskä on ollu niiin kiva, että se on jättäny leipänsä siihen ihan pöydän reunalle varmaan mua varten, joten otin se siitä ja sit mami on sen jälkeen kovasti kehunu iskää ;)
719304.jpg

Onpas pehmeen näkönen tuoli, saaks tähän mennä...jaa ei vai :o
843095.jpg

No menin silti ja tää tuntuuki pehmeeltä :)
Nykyään mä nukun aina nojatuolissa tai sohvalla, enkä ymmärrä, että miks mä en olis saanu niitä käyttää...
841239.jpg

Sit mä en sais mennä ihmisten petiin, mutta kyllä mä kuitenki sinnekki meen ja sit, ku tullaan ajaan mua pois niin katon sääli-ilmeellä niin ne heltyy ja antaa mun olla vähän aikaa :)
941461.jpg

Sekin on yks EI juttu jos mä saan riehumiskohtauksen sisällä ja alan juokseen ja hyppiin niin sit taas tullaan komentaan, vaikka kyllä mä oon huomannu, että noita ihmisiä alkaa naurattaa, kun mä päästelen hassun näkösenä, mutta ne vaan pelkää, että mä pudotan jotain, kun riehun :D
1016389.jpg

Mulla olis, vaikka kuinka paljon enemmänkin näitä EI juttuja, mutta niistä tulis niin pitkä lista, että laitoin vaan muutaman, mutta kyllä noissakin jo on meikäpojalla ihmettelemistä ja onko se mikään ihme, etten aina ymmärrä noitten kieltojen ideaa ja näytän sen kans ;)
952080.jpg