Taas on löytyny yks puuttuva koiruus meistä 7:stä pennusta ja nyt meitä on siis kaikenkaikkiaan 6 löytynyttä, mutta siitä yhestä puuttuvasta ei sit mulla ainakaan oo mitään tietoo..

Näin Okku kirjoitti :)

Moi, velipojat ja systeri!

Minä asustelen nykyään Virtain Velhonmäessä ja minun nimeni on Okku
(se on vienankarjalainen tytönnimi, ettäs tiedätte!). Lapsuudenkodin
pentueessa Alavuden Kuivasjärvellä minua kutsuttiin Kovanaama-Anniksi,
muistatte varmaan miksi...

Elelen sivukylässä mukavaa koiranelämää. Omasta ja emännän mielestä
olen hyväntuulinen ja huumorintajuinen, utelias ja oppivainenkin jos
huvittaa. Rakastan metsässä kaahailua parhaan kaverini Hessun kanssa
ja uimista sekä järvissä että ojissa. Koska olen (niin kuin tekin)
syntynyt aprillipäivänä, nautin kovasti kuraveden juomisesta
vesilätäköistä. Ruisleivästä tykkään ja koiranmakkarasta ja
aamupuurosta ja emännän Aino-tossuista ja naapurin hevosen
tuijottelusta ja nuotiolla istumisesta ja pitkistä päiväunista.

Kun on oikein hauskaa, käännän silkkiset luppakorvani nurinpäin. Sitä
samaa toivon teille, rakkaat sisarukseni maailmalla.
953768.jpg
 
953771.jpg

Eiks ookki ihan samannäkönen, kuin mäkin ;)