Tiätteks, että mun älykkyys on nyt testattu ja mulle tuli tosi hyvät pisteet, vaikka se testi oli tarkotettu koirille, jotka on täyttäny 1v. 
Niin silti mä selvitin sen ihan kevyesti ja olisin voinu saada täydetki pisteet, mutta mua alko jo vähä tympäseen, kun se testi oli niin pitkä ;)

Tossa on todiste siitä mun tuloksesta :)
792830.jpg

Sit mä näin tänään hirveen ison koiran, joka meni tossa tiellä..siis ihan meiän nurkalla :o
Se oli ihan Tiikerin värinen ja silläki oli pitkät karvat ja sillä piti olla oikein 2 ihmistä mukana..
Vähä mä säikähdin, kun olin kaikessa rauhassa omissa hommissani pihassa ja sit kuulin askeleita ja menin kattoon, että kuka sieltä tulee niin sit sieltä tuliki se metrin korkunen koira :(
Juoksin sit pelästyksissäni häntä koipien välissä talon taakse ja kyttäsin sieltä nurkan takaa sit sitä ilmestystä...
Mamiki tuli sit siihen ulos, kun se ajatteli, että mä varmaan lähen ajaan takaa sitä koiraa :D
Siinä mami sit katteli ja etti mua ja sen pää pyöri joka suuntaan, eikä se nähny mua missään niin sit se toinen niistä koiran ihmisistä sano mamille, että mä olin juossu sinne talon taakse ja sit ne oli kysyny mun ikää ja kaikkee...

Mulla on muuten jo tyttöystäväkin tiedossa jos se vaan huolii mut, kun se on oikein semmonen rotukoira ;)
Se on saman ikänen ja saman värinen, kuin mäkin, mutta siitä tulee pitkäkarvanen ja sen nimi on Ansku, vaikka oikeesti sillä on kyllä joku hieno ja vaikeesti lausuttava nimi, mutta tota nimee se käyttää..
Se Ansku on rodultaan joku Collie ja  tunnetaan paremmin Lassie-nimellä ja se asuu meiän mamin veljellä ja meiät on kutsuttu sinne joskus kylään.. 
siis nimenomaan mut on kutsuttu sinne, mutta noi 
porukat tulee sit niinku saattajiks  :)

Mä sain tänään sen nakkipaketin ja mamin pitäs laitta siitä kuva
tonne mun herkkuihin, mutta kun se on niin saamaton taas tänään :(

773367.jpg