Mäkin osallistun nyt pitkästä aikaa tähän koirakuvathaasteeseen,  kun sain taas pitkästä aikaa hiukan nettiaikaa :)
Haasteen aiheena on väri ja kuten varmaan ootte kaikki huomannu miten upeen väriskaalan mä omaan niin en nyt tällä kertaa perehdytä teitä siihen enää vaan nyt on lähinnä kysymyksessä mä erivärisissä taustoissa, mutta tietysti voitte samalla ihailla mua noissa kuvissa :D

Tossa mä oon  mun nurtsilla ekana kesänä...eli siis viime vuonna :)
1594777.jpg

Tossa samana kesänä mun kukkamaassa..
1348340.jpg

Tossa mä oon hommissa mun matolla ;)
1235760.jpg

Tossa kuva viime talvesta, oli muuten sekin mun eka talvi.
1404926.jpg

Tossa mun silhuetti piirtyneenä sinistä taivasta vasten :)
1405030.jpg

Tossa me oltiin mamin kanssa lenkillä ja poikkesin sit tollasella nurtsilla jota ei oltu muistettu leikata ;)
IMG_0374.jpg

Aika kumman värisiä noi jutut tossa kasassa :o
IMG_0346.jpg

Tommostakin väriskaalaa nähtiin sillä lenkillä.
IMG_0333.jpg
Ja tommosta...
IMG_0328.jpg

Sit mä kävin ihmettelemässä tonkin menopelin väritystä.
1594771.jpg