Mäkin osallistun nyt sit kuitenkin tähän haasteeseen, jonka aiheena on muoto, vaikka mä harkitsin tosi pitkään, että osallistunko ollenkaan, kun mun mielestä mulla on huonot kuvat ja toi aihekin, minkä repäsin tohon on aika onneton :o

Mä siis valkkasin tohon muotohaasteeseen mun oman kuononi ja ajattelin esitellä sitä niinku joka kantilta ;)
Tossa mun kuononi muoto on kuvattu suoraan edestä..
773367.jpg

Toikin on edestä, mutta siinä on vaan näkyvissä mun nenäni ja, vaikka itte sanonkin niin se on aika hyvin muodostunu ;)
859554.jpg

Tossa on sit mun kuononi muoto kuvattuna altapäin :)
941451.jpg

Tossa on mun kuononi ylhäältäpäin ja mamin ja ehkä muittenkin mielestä mun kuononi muoto on aika pitkänomanen..
2073014.jpg

Joskus, kun herään kesken unien, niin mun kuono saattaa  olla tollain pikkusen epämuotonen :D
2073009.jpg