Määkin osallistun tähän haasteeseen, vaikka emmää mikään kasvattaja ookkaan, mutta ajattelin laittaa muutaman kuvan näytille, kun mussa ittessäni on tapahtunu automaattista kasvatusta, joka on siis tän kertanen aihe ;)

Tossa kuvassa huomaatte varmaan, että mun jalkani on vielä aika lyhyet ja samaten on toi mun kuonoki :)

625348.jpg

Tossa sitten näätte, kuinka mun jalat on kasvanu pituutta moninkertasesti tohon vauvakuvaan verrattuna ja on tolle kuonollekki tullu mittaa :o
1112941.jpg

Tohon mä sit laitoin lähempää tarkastelua varten mun kuonokuvia eri ajalta, että selvästi niistä kyllä huomaa että oon saanu tommosia äijämäisiä piirteitä ja sit semmonen lapsen pyöreys on kadonnu ;)
1214609.jpg

Sanoin tossa alussa, etten mää oo mikään kasvattaja, mutta nyt kun tarkemmin asiaa ajattelen niin tulihan mulle mieleen, että oonhan mä tosiaankin toiminu nuoresta iästäni huolimatta jopa kasvattajana :o
Ja niinkin vaikeessa hommassa, kuin vammaisten kissojen kasvattajana, mutta joko mä en ollu tarpeeks pätevä tai ne kissat oli niin vaikeevammasia, ettei ne pystyny käsitteleen mun antamia ohjeitani, joten lopetin sitten aika lyhyeen sen alan kasvatushommat :)

997050.jpg