Mä osallistun kanssa tähän kevät aiheiseen haasteeseen ja mä kävinki just tänään mamin kanssa lenkillä ja otettiin kamera mukaan, mutta mami ei taas osannu ottaa oikeeseen aikaan niitä kuvia niin ne on  sit aika huonoja taas...

Tossa mä meen mun vakireittiä, jota me aika usein kuljetaan mamin kanssa
ja nyt siäkin alkaa selvästi jo kevät tulla, kun lunta ei oo enää, ku nimeks :)
1471267.jpg

No ehkä se kevät ei oo ihan vielä ehtiny tonne asti, mutta me on tehty mamin kanssa sinne aika hyvä polku,  jota mami käyttää, mutta mä kyllä tuun juttuun ilmankin ;)
1471297.jpg

Sit se reitti tulee tohon tielle, joka me ylitetään ja mä tarkkana poikana katon aina molempiin suuntiin, että tuleeks autoja :) Tossa kuvassa onkin jo keväisemmän näköstä, kun ei oo luntakaan, kuin hiukan tossa ojan penkalla..
1471269.jpg

Sit mä satuin ihan yllättäen huomaan, että meiän pihaan oli tullu tollasia kukkia ja mami kerto, että ne on meillä kevään ensimmäisiä kukkia...
1471271.jpg

Sit meiän piti mamin kanssa alkaa haravoimaan, mutta ei se mun syyni ollu, että toi harava katkes heti kättelyssä :o
1471274.jpg

Menin sit tutkiin, että mistä tohon eteen on noin paljo lunta tullu, kun ei sitä siinä 
vielä eilen ollu...
1471282.jpg

Kävin sit tekemässä pikkusen kevätsiivouksen tossa leikkimökilläkin ja laitoin vähän
paikkoja kuntoon siellä ;)
1471289.jpg

Pitihän mun ottaa tuntumaa tohon palloonki, kun satuin löytään sen siinä kevätsiivouksen yhteydessä :) (kuva on tärähtäny, mutta syyttäkää siitä mamia)
1471292.jpg