Kuulin just, että meiän kissat on nostanu haloon jostain mun ruokakupista :o
Siis eiks niilä nyt oo tärkeempää tekemistä, kuin kyylätä meitsin ruokailuvälineitä..
Vaikka kyllä mä ymmärrän, että ne on kateellisia, kun mulla on sentäs sellanen kuppi, joka ei luista pitkin lattiaa, kun siinä on semmonen kumireunus pohjassa ja ne luun kuvat...nehän kissoja nyt risoo :D
Kissatkin ehkä haluais kuppiinsa sillin kuvia tai jotain, mutta saavat
tyytyä kuvattomiin  ;)

Tossa toi kuppi on  kuvineen ja teksteineen ja jos multa kysytään niin toi teksti on liian usein näkyvissä :(
Eiks 4 kertaa päivässä ruokaa oo teiänkin mielestä liian vähän??
757653.jpg

Sit piti kertoo vähä taustatietoja mun blogista.. Eli tää sivupohja on Piristysruiskeen 'Viherikkö' pohja, mutta me muutettiin mamin kans nää värit niinku mulle sopiviks, vaikka mami olis halunnu sen oman vihreensä ja mä olisin halunnu miesmäisen sinisen niin sit päädyttiin kompromissiin ja laitettiin turkoosi pohja :)
Toi otsikkokuva on liian iso tohon kohtaan ja se näkyy tuolta laatikoitten välistä, mutta ei meillä ollu muutakaan noin isoo kuvaa niin laitettiin sit toi, mutta me vaihdetaan se, kun mami ottaa musta jonku super hyvän kuvan, joka on tohon sopiva :)