Tiätteks, kun kävin tänään lenkillä ton teini-ikäsen kanssa niin mentiin yhen naapurin ohi ihan tarkotuksella, kun oltiin kuultu, että sinne on muuttanu joku uus naisihminen jolla olis koira :)
No sit, ku  oltiin siinä naapurin kohdalla niin eikös sieltä ryntää 3 koiraa hirveesti haukkuen siihen mun tykö ja kaikilla hampaat irvessä ja, kun katoin tarkemmin niin siinä pihassa oli joku auto ja siäki oli haukkumassa 2 koiraa :o
Jos mun ei olis tarttenu suojella sitä teini-ikästä niiltä koirilta niin olisin kyllä näyttäny niille...
Nyt sen sijaan tyydyin vaan pörhistään niskakarvani ja irvistin sit kans niille takas ja lähin sit muina koirina meneen enkä alentunu niiden tasolle räksyttämään ;)
Tuli siihen se uus naapuriki sit vähä komentaan niitä irvisteleviä rakkeja, mutta ei ne siitä paljoo välittäny :o
Jälkeenpäin harmitti, kun ei ollu kameraa meillä kummallakaan mukana, että oltais otettu kuvia niitten koirien rumista naamoista :D

Ja sit toinen asia mikä mua on vaivannu on se, kun noi meiän kissat on käyny kertoilemassa kamuilleen kaikkia 
kauhujuttuja musta ja sit ne kamut juoruaa musta 
keskenään ja sanoo musta/mulle pahasti niinkuin 
mä olisin joku iso paha susi :o
Eiksne tajua, että mä oon viä vauva..ainakin mami sanoo niin ja että mulla on vielä lasten leikit enkä voi 
käyttäytyä niinkuin aikuiset koirat, kun kerta ikääki on vasta 5kk.
Mami sano, ettei mun enää kantsi mennä vieraileen Pojun ja Tiikerin kamujen blogeissa vaan keskityn enempi omiin kamuihini..
Mutta kun mä ajattelin vaan olla ystävällinen niillekin, mutta sain vaan kylmää vettä niskaani ja pahotin mieleni :(

Tässä muuten yks kuva jolle porukat aina nauraa, mut ei ne mulle naura vaan tolle Tiikerin typerälle naamalle :D :D
878199.jpg