Eilen mut sit taas raahattiin sinne elukkalääkärille ja se lääkäri oli se sama tyyppi mikä viimekski..
Joo ei tartte sanoo kyllä mä tiän, että mun rokotukset on myöhässä, mutta ei se mun syyni oo vaan mamin, kun se on ollu niin saamaton koko kesän :(
Vaikka ei sen puoleen en mä ees olis sinne halunnu, mutta multahan ei taaskaan kysytty..
Vitsi, että mä inhosin olla auton kyytissä ja siks mä kuolasin ihan sikana takapenkillä, ja mami arvas sen jo etukäteen niin se oli laittanu sinne penkille jotain rättejä ;)
Eikä me menty ees heti sinne lekurille vaan ekana käytiin jollain mummelilla kylässä ja noi porukat joi siä jotain kahvia ja mä sain kattella kuivin suin niitten märehtimistä :(
No sit me lähettiin sieltä pois,kun porukat oli sen kahvinsa juonu, mutta se mummeli änkes meiän mukaan ja 
aattelinki, että onpas meitsillä 
mahtavat saattojoukot matkassa :D
Mutta ei se mummeli eikä iskäkään tullu sit kuitenkaan mua saattaan vaan ne meniki kauppaan..
Sit kun me käveltiin sinne lääkärille mamin kanssa niin en meinannu ollenkaan tulla siitä ulko-ovesta sinne sisälle ja mami joutu kantaan mut sinne sisälle :)
Olin siä sit taas niskakarvat pystyssä ja kun se ukkeli sano, että voidaan mennä sinne varsinaiseen huoneeseen niin mä pistin taas jarrut päälle ja mami taas kanto mut sinne.
Mutta se tyyppi oli aika mukava, kun se taputteli ja silitti mua ja mä meninki sit sinne sen työpöydän taakse sen tyypin viereen istumaan ja se sano, että sillä on aika lailla mun näkönen koira ja me oltiin sit melkein ylimmät ystävät :)
Siis ystäviä siihen saakka, kunnes taas mamin piti nostaa mut siihen korkeelle pöydälle, jossa mun jalat alko täriseen ja mamin 
tais käydä mua sääliks, kun se halas mua ja silleen..
Sit se lääkäri-ukko tuli siihen sen piikkinsä kanssa ja tökkäs sen mun niskaan ja ihan, kun seei olis viä riittäny niin se tökkäs varmuuden vuoks vielä toisenki piikin :(
Jotain se mamille lässytti, että se eka piikki oli joku tehoste sille kuukausi sitten annetulle piikille ja se toinen piikki oli sit jotai vesikauhua tai jotain vastaan, mutta mullahan on jo vesikauhu, kun mä en yhtään tykkää vedestä, enkä halua kastua niin sillonhan se vesikauhu on jo, että se piikki tuli sit ainaski vähä myöhään :D :D
Ai niin sit multa tarkastettiin hampaat ja korvat ja kuunneltiin sydänäänet ja tarkistettiin vähä mun sukukalleuksianikin :o Kaikki oli ihan Ok..
Mutta sit se tyyppi heittäyty ilkeeks ja alko taas sanoon, että mulla on joku ohut ihrakerros kylkiluitten päällä :o
Mami sano sille, että älä ny viitti, kun mun veliki painaa 2 kg. enempi, kuin mä, eikä lääkäri oo sitä läskiks sanonu...
Sit se lääkäri sano, että penturuuan syöttämisen voi lopettaa, kun mä en sitä enää tartte ja se muka lihottaa tai jotain..
Niin, että nyt mulle on sit ostettu iso säkillinen uutta ruokaa ja se on tarkotettu paljon liikkuville koirille, niinkuin mä :)

Tosta voitte kattoo mun purukalustoo ja mulla ei oo sit enää maitohampaita :) Tää on sit sen teini-ikäsen ottama kuva, kun se kuulemma pitää mainita :D
894898.jpg