Mut sit jätettiin tänään yksin kotiin, kun noi porukat meni johki synttäreille ja ne oli poissa monta tuntia :(
Aluks luulin, kun ne oli lähdössä, että mentäis lenkille, mutta sit, ku niitä alko hermostuttaan se, että pyörin niitten jaloissa, kun ne puki jotain eri vaatteita päälleen, ku mitä niillä on tavallisesti ja siks luulinki niitä lenkkivaatteiks ja jos suoraan sanon niin siltä ne näyttiki, eikä miltään synttärivaatteilta :D
Vähänkö tuli aikani pitkäks palloilla kämpässä ihan yksinäni, vaikka mulle annettiin kyllä ruokalautanen ja sit se aktivointipallo missä niitä herkkupaloja on sisällä niin lähtiäisiks, mutta siinä ny ei kauaa nuppu tutissu, kun olin vetäny ruuat napaani ja palloki tyhjeni tällä kertaa aika nopeesti ;)
Sit, ku olin tarpeeks tylsistyny, eikä porukat viäkään tullu niin ajattelin mennä koklaan, että joks mä pääsisin mamin ja iskän sänkyyn :)
Eka punnerrus oli tosi heikko suoritus, sillä lähti vaan päiväpeitto tyynyineen lattialle sit tokalla putos jo peitot, lakanat ja toiset tyynyt (siis kuinka monta tyynyä ihmisillä oikein pitää olla) enkä sit päässy kuitenkaan siihen sänkyyn, vaikka otin ne 
liikkuvat jutut siitä pois :(
Sit, ku porukat tuli kotiin niin ne yllätti mut koisimasta siitä peitto ym. kasasta siis tollain :)
773355.jpg

Mut toi oli varmaan hyvä työ, kun sain tuliaisina uuden talutushihnan, puruluun ja sit pari possunkorvaa, jotka sivumennen sanoen oksetti mamia :o
Sit jälkeenpäin mulle kerrottiin ettei ne tuliaiset ollukkaan mun porukoilta vaan Vincent-hamsun mamilta, kun se taitaa olla muhun vähä ihastunu :)