Koirakuvahaasteen aiheena on tällä viikolla maisema ja, kun mä kerta oon käyny monenlaisissa maisemissa niin voin osallistua sit haasteeseen puhtaalla omallatunnolla ;)

Tossa maisemassa mä oon vielä aika pieni eikä mun menooni siillon vielä haitannu mitkään kaulapannat ja hihnat.
1594777.jpg

Tossa me ollaan mamin kanssa menossa hiekkamontulle, aika ankee maisema..
1986149.jpg

Tossa se monttu on ja siä oli tollasia 10 metrin hiekkakasoja, joitten päälle mun tietenki piti mennä, eikä tossa maisemassa sitten muuta oo nähtävissäkään, kuin tota hiekkaa...
1786245.jpg

Tossa mä sit kökötän mamin toivomuksesta tollasten kanervien ja varpujen keskellä.
1985158.jpg

Toi oli aika synkkä maisema, mutta bongasin sieltä kuitenkin jonkun siivekkään, jota jäin ihaileen (mutta se ei jääny mua)
1986140.jpg

Oon mä käyny järvimaisemassakin useita kertoja ja pelkäsin koko ajan, että mut pakotetaan kastaan mun turkki :o
2002904.jpg